Οικολογικό Ιστολόγιο. Λειτουργεί μετά από αδράνεια 60'' και επανέρχεται μόλις κουνήσετε το ποντίκι. Με κλικ, το δοκιμάζετε άμεσα.

Επιβεβλημένη η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ & ΔΩΡΕΑΝ προσφορά, στην απίστευτη οικονομική & όχι μόνο ΚΡΙΣΗ.

Πριν από 3 χρόνια και κάτι (18-10-2007), ξεκίνησα το 1ο Ιστολόγιό μου με τη φράση: "Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυό το πρόσωπο.". Όταν (πριν από 9 μήνες), αποφάσισα να διαθέσω (από εδώ) ΔΩΡΕΑΝ το Ερασιτεχνικό "Προγραμματάκι" μου για τα ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ πολυκατοικιών, (που έφτιαξα σαν νέος Διαχειριστής), για να βοηθήσω όποιον μπορώ (να μην περάσει την απίστευτη δική μου ταλαιπωρία), δεν ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ότι θα είχε τόσο μεγάλη ανταπόκριση.
Ήδη, (όπως φαίνεται στον Flag Counter), πέρασα τις 45.000 επισκέψεις συνολικά σε 10 μήνες (10.000 μόνο τον τελευταίο μήνα), ενώ σημαντικά ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ είναι οι επισκέψεις στο χώρο που βάζω το πρόγραμμα Κοινοχρήστων με τις αναβαθμίσεις και όλα τα σχετικά βοηθήματα για τους Διαχειριστές πολυκατοικιών.
Επίσης, στο 
Alexa traffic rankέφτασα κάτω από τις 500.000 διεθνώς και κάτω από 3.500 για την Ελλάδα.
Ακόμη, (όπως φαίνεται στο τέλος του Ιστολογίου μου), υπάρχουν πάνω από
80 Ιστοσελίδες που έχουν τον Σύνδεσμο για το Ιστολόγιό μου (κυρίως για τα ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ).
Τέλος, η αναζήτηση της λέξης ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ με τη μηχανή αναζήτησης της Google, (που εμφανίζει περίπου 100.000 Ιστοσελίδες, με βγάζει 1ο (όπως και με άλλες σχετικές λέξεις ή συνδιασμούς, όπως ΔΩΡΕΑΝ, πρόγραμμα, πολυκατοικία κλπ), ενώ υπάρχουν πολλές, μεγάλες ή ειδικές εταιρείες ή Ιστότοποι, με τεράστια επισκεψιμότητα ή διαφημίσεις.

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους και χαίρομαι ιδιαίτερα που φάνηκα προφανώς χρήσιμος σε κάποιους συνανθρώπους μου. Με εκτίμηση, Φώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου